بِنشـین بـَر لـب ِجـویُ گــُذَرِ عـُمر ببـین....

حـُبابــ هـا را دوسـت دارم.
متولد مـی شوند.
پـَرواز مـی کنند.
مـی میرند.
...گـُذرِ چـند ثانیه ای هـَمه ی زنـدگی..
کاین اشارت ز جهان گذران مارا بس!
+ نوشته شده در جمعه پانزدهم آذر ۱۳۹۲ ساعت توسط فرات
|
.