بِنشـین بـَر لـب ِجـویُ گــُذَرِ عـُمر ببـین....

 

حـُبابــ هـا را دوسـت دارم.

 

 

متولد مـی شوند.

پـَرواز مـی کنند.

مـی میرند.

 

 

...گـُذرِ چـند ثانیه ای هـَمه ی زنـدگی..

 

                                            کاین اشارت ز جهان گذران مارا بس!