اين دفتر تنهاييم نيست

جايي براي خالي كردن خستگيهايم نيست

اين جا جايي براي آرامش دغدغه هايم نيست

حتي قطره اي از فضاي من نيست،

اينجا خيلي دورتر از آنجاييست كه من هستم 

و دورتر از جايي كه تلالؤ آن را ميبينم،

در ميان جماعت خوب و بد و خاطرات و افكار ريز و درشت بودن حسم نيست.


مي داني!؟من تنها گاهي اينجا مينويسم و تو گاهي ميخواني...

بیهوده نمینویسم ...

بیهوده نخوان...................

در زندگی هیچ را بیهوده نمیبینی بیهوده نپندار........