صدای شرشر تنهایی

از بام دلم می آید ..

وناودان های بی قرار

 در کوچه های تنم برگهای زرد می ریزند

از غبار خاطره ها

باز "یاد هیچکس"

بارانـــ گرفته است...


خوشـ ـ ـ ـا خیالــ ـ ـ ـ ـی که در حــــرم جامانده ...