
هـــر بار کـه دلــم هـــوای خـــــــدا
کـــرد…نــــه!
هــر بار کـه خـــــــدا یــاد ِ دلــم کــــرد…
تـنـم لــرزید
نــه از خــــــدا…
از خــــودم!
که از شــیطــان هـــم شـیطـان تــَر شــدم…
نـگـاهم را مــی دزدم…
مبادا چشــمم در چشـــم خدا گــــیر کند…
+ نوشته شده در جمعه بیست و هشتم مهر ۱۳۹۱ ساعت توسط فرات
|
.