گاه ِ دانش
خلاصه...
اين قصه ي هزارو يكشب است و سر دراز دارد و ته ِ اين تراژدي مثل قصه هاي مادر بزرگ؛ كلاغ مادر مرده به خانه اش نميرسد كه نميرسد!
ماكه بحمد الله والمنه گذاشتيم وگذشتيم . ان شا الله تعالي! به كليه ي دانشجويان ِمفلوكي(اعم از بانوان مكرمه و آقايان محترم _كه زين پس با طَبق طَبق اميد و آرزو قدم مبارك خويش دراين هنگستان علم و دربه درستان ِ سازندگي وتعطيلستان ِ اخلاق، شرف و انسانيت !!مي نهند _به اميد فتح قله هاي علمي والبته ! معنوي! _خوش بگذرد! هنــيئا" مريـــئا" لكم.
دانشگاه با همه .....هايش دو دستي تقديم به شما شيفتگان علم وادب!با يك عدد ربان مشكي رنگ سفارشي/
رحم الله _اول_ لنا و _بعد_لكم...
پ.ن:
_ پشيمانم . اين روزها كه ميگذرد درحال جوابگويي به نفس ِ دربه داغان ِ بينوا هستم. ثانيه هاي طلايي عمري كه در كجراه ها سپري شد ميتوانست در شاهراه ِ صواب طي طريق كند والحَـــيف..!والويــل !ودر عجبم ازخويشتن ِ غافل كه چرا زودتر قطع اميد نكرده ام!خيلي پيش ترها بايد دفتر و دستك هرچه دانشگاه و دانشگاه زدگي است مي بستم !چه كنيم كه اهل بيت چشم براه چهارتا مدرك آبكي ِ در پيتي ِ زاغارت ِ طفل صغيرشان هستند، ترجيحا" براي نصبش دم در كوزه ي آرزوهايشان!هرچند در بادي امر ما هم با طبق طبق همان آرزوها! ( بيل كه به كمرمان نخورده بود) شتابان مثل...سررا انداختيم زير وآمديم وهِي رفتيم جلو و جلوتر وهمينك مثل همان زبان بسته ي ياد شده ، بقچه مان را جمع ميكنيم و...
الفــــــرار!
_ احتمال 99/99 وارد تحصيلات علوم ديني خواهم شد.ان شا الله . گلاب به رو تون/مون. سرباز حضرت ولي عصر شدن توفيق ميخواهد كه مانداريم دعا بفرماييد حاصل شود.
_گوشي ام را چك كردم يك شب تا صبح حدودا 100 عدد پيامك مظلوم رد و بدل شده بود.با عناويني همچون:
بيداري/چقدر خوندي /من كلي اش مونده / سرم درد ميكنه /التماس دعاها وجزع وفزع هاي نصفه شبانگاهي/و....
_ به علاوه ي جزوه ها وكتاب هاي آك ، سه نوع قرص وكپسول انواع شربتهاي گياهي( اسطو خدوس ؛ گل گاوزبان و..) وجانوري جهت رفع سردرد چشم درد دندان درد و... ؛ اجساد بي جان پشه هاي زبان بسته و مورچه هاي له شده كه قصد ايذاء داشتند وبا ايشان برخور قاطع ميشد؛ يك عدد سوسك بالدار كه با رشادتهاي سرباز گمنام امام زمان بطرفه العيني ودر كمال خون سردي به قتل رسيد، در آخرين شبهاي طاقت فرساي امتحانات پايان ترم اين حقير رو همراهي كردند.
في الپرانتز:
(به پشه ميگن چرا زمستونا پيدات نيست؟ميگه تابستون خيلي رفتارتون خوبه که زمستونام بيام!"راست ميگه مخلوق خدا!)
_همينك از استاد سانتافه سوار ارجمندتشكر ميكنيم كه اين دم آخر اعترافات آخر سالي شان فجيع !شكوفا شده بود و شعري در مدح خود ِجناب مستطابشان سروده بودند والبت كه به حق رثا بود و بنده اگر مي بودم يك دل سير وپياز پاي همين اعترافات ميگريستم. متعاقبا مراتب تشكر خود را اعلام ميدارم كه عاقبت اقرار كردند به پُر چانگي هاي چهل و5 دقيقه اي شان و عذر خواهي از براي ريختن مخ هاي بندگان خدادر فرقون قورت انداختن هاوكلاس گذاشتن ها . وبه حق بنده را شاد كردند!!اما چه سود اين جانب شخصا از حق مسلم خود نميگذرم(اينكه حداقل يك /دهم پول يكي از تايرهاي سانتافه اش سهم من است!!)به اين مي گويند اقتصاد اصفهاني!
_روح استاد عزيزم كه افتاده ترو پر بار تر ازاو نيافتم شاد ِ شاد باشد. ورضوان الهي نصيب ايشان .
//جناب آقاي دكتر جعفر دلشاد//
رحم الله من قرأ الفاتحه مع الصلوات.
_اگر فرصت همراهتان بود تا آخر نوا اينجا بمانيد.
.